Presentatie 200 jaar Hervormde Kerk Herwijnen deel 1

Presentatie 200 jaar Hervormde Kerk Herwijnen deel 2

Voor een foto-overzicht van de viering van 200 jaar Hervormde Kerk Herwijnen kijkt u even in het mapje 'Foto's diverse activiteiten'.

21 april 2024 | ochtenddienst | sluiting winterwerk |
Ds. Wilhelm Roseboom

21 april 2024 | avonddienst | Ds. Wilhelm Roseboom

Info diaconale werkvakantie bij De Herberg
Zie hier voor meer info.

Afkondigingen:

(Afkondigingen worden op de website geplaats ná de ochtenddiensten. De liturgieën worden vóórafgaande aan de diensten op de site geplaatst).

Afkondigingen zondag 14 april 2024 ochtend

Voorganger is proponent Herman Meijer (Herwijnen). Hij wordt samen met zijn vrouw Anneloes en hun kinderen in september door onze gemeente uitgezonden naar Costa Rica, om daar zendingswerk te gaan doen.

Collecten
De eerste collecte is bestemd voor het zendingswerk van Herman en Anneloes Meijer. De tweede is voor het werk door de kerkrentmeesters, de derde collecte is voor pastoraat en prediking.

Diensten
Vanavond, 18.30 uur: gezamenlijke dienst in de Hervormde kerk; voorganger ds. Groot Karsijn.
Donderdag, 18 april
15.00 uur: dienst in woon en zorgcenterum Avondlicht; ds Roseboom hoopt de dienst te leiden.
Volgende week zondag, D.V. 21 april
9.30 uur: ds. Roseboom, er is dan afsluiting winterwerk. Na de dienst is er koffie en iets fris en zijn er enkele activiteiten. U kunt onder meer een wandeling maken, met elkaar napraten over de dienst of spelletjes doen. Iedereen van harte welkom.
18.30 uur: ds. Roseboom.

Voorbede
We bidden voor de zieken en voor alle mensen die onderzoeken, behandelingen of operaties moeten ondergaan.
We bidden voor mensen die in afwachting zijn van uitslagen van onderzoeken. En voor mensen die verblijven in tehuizen en klinieken.

Maatjesactie voor zendingswerk
In het kerkblad van afgelopen week hebt u al kunnen lezen over de maatjesactie die we zijn gestart, om daarmee het zendingswerk van Herman en Anneloes Meijer te ondersteunen. In het kerkblad zat een flyer met een machtiging, die u kon ivullen. U kunt de machtiging inleveren de hal van de kerk.
Amanda de Bruin en Wietske van Mourik staan buiten (of bij regen in het kerkelijk centrum) om eventueel nadere uitleg te geven of te helpen bij het invullen.
Wie al zendingsmaatje bij de GZB is, hoeft niet opnieuw het kaartje in te vullen. Een telefoontje naar de GZB is voldoende. Het nummer staat op de flyer in het kerkblad en in de kerkapp. Ook hiervoor geldt dat u voor vragen terechtkunt bij Amanda en Wietske.

Rommelmarkt
Komende zaterdag, 20 april, hopen we weer een rommelmarkt te houden. De markt wordt gehouden op het terrein van de familie Van Arendonk, Achterweg 57, en duurt van 9.00 tot 13.00 uur. Voor meer informatie: zie onder meer het laatste verschenen kerkblad.
Ook de Kringloopkas is zaterdag geopend, op dezelfde tijden als de rommelmarkt wordt gehouden.

Rekeningnummers Hervormde Gemeente Rekeningnummers Hervormde Gemeente

Bank- en gironummers