Welkom

Wekelijks komen we in het kerkgebouw aan de Waaldijk 139 als gemeente samen rond het geopende Woord van God. Om God te loven en te prijzen vanwege Zijn genade aan zondige mensen bewezen in de Heere Jezus Christus; 'Want het bloed van Jezus Christus reinigt van alle zonde' (1Joh.1:7).

De ochtenddiensten beginnen van april tot november om 09:30 uur, van november tot april om 10:00 uur. De avonddiensten beginnen om 18:30 uur.
Daarnaast zijn er bijzondere diensten met soms afwijkende aanvangstijden. De aanvangstijden van alle diensten vindt u op de betreffende pagina van het kerkblad.
In de diensten wordt, na het zingen van het introïtuslied en stil gebed, de klassieke liturgie gevolgd. In de diensten zingen we uit de Hervormde bundel van 1938 en uit de bundel Weerklank. Deze liturgie wordt ook gebruikt in de diensten die worden gehouden in Woon- en zorgcentrum Avondlicht (zie aldaar). In de bijzondere en in de gezamenlijke diensten met de Gereformeerde Kerk (zie aldaar) is een afwijkende liturgie mogelijk.